باربری

مطالبی درمورد باربری

باربری

مطالبی درمورد باربری

ویژگی های بالابر خانگی

بالابر خانگی چه ویژگی هایی دارد؟ امروزه با توجه به ایجاد محدودیت در فضاهای خانگی و اپارتمانی ، منازل به صورت دوپلکس یا چندطبقه طراحی می گردند که بالا رفتن سن و وجود بیماران حرکتی‌، جابه جایی در منازل را دچار مشکل کرده و همواره یکی از مسایل مهم در زندگی اشخاص محسوب می‌شود. 

بالابر خانگی نوعی از اسانسور هیدرولیکی محسوب می شود که برای کاربری داخل منزل ، طراحی شده است. 

علت استفاده از این مدل بالابر ، وجود فضای کم جهت نصب بالابرهای کششی می‌باشد.

یکی از علت های استفاده از اسانسور بالابر خانگی‌ و خرید بالابر خانگی، قیمت مناسب این مدل بالابر نسبت به سایر مدل های بالابر هیدرولیکی می‌باشد. 

بسیاری مشتریان در هنگام خرید بالابر خانگی با مشکلات بسیاری مواجهند و نمی‌دانند چطور از قیمت این محصول باخبر شوند. در این مقاله سعی داریم مهمترین پارامترهای موثر در قیمت خرید بالابر خانگی را برای شما عزیزان برررسی نماییم.

بالابر خانگی یکی از بهترین و مناسب ترین تجهیزات کمک حرکتی که برای افراد معلول ، سالمند و افرادی که مشکل حرکتی دارند ، مناسب می باشد. در اکثر موارد این محصول برای افراد معلول ، سالمند و یا افرادی که در حرکت دچار مشکل هستند کاربرد دارد.

از بالابر خانگی همچنین تحت عنوان ویلچربر یا دستگاهی جهت جابه جایی و انتقال عمودی ویلچر نیز استفاده می‌شود. در ساختمان هایی که دارای چهارطبقه یا کمتر باشند می‌تواند از مکانیزم بالابر استفاده کرد. در بالابر ها ، محدودیت هایی ازقبیل برق سه فاز و فضای لازم جهت نصب که در اسانسور ها داریم ، نخواهیم داشت.

همچنین برای خرید بالابر خانگی در برخی از پروژه ها بسته به شرایط و امکانات محل ، می توان از بالابرهای کششی نیز استفاده کرد که باعث کاهش قیمت و اجرا در شرایط خاص می‌گردد.


خرید بالابر خانگی در مشهد


با توجه به افزایش ساخت ، ساختمان های مرتفع ، بکارگیری از بالابر و اسانسور ، یک امر اجتناب ناپذیر شده است. بالابر و اسانسور یکی از ارکان افزایش ارزش ساختمان می باشد که همین دلیل باعث افزایش استفاده و خرید بالابر خانگی هیدرولیکی در ساختمان و سازه های امروزی شده است.

خرید بالابر خانگی هیدرولیکی با توجه به استفاده از ساختار هیدرولیکی و روغنی از امنیت بالایی برخوردار است . این مدل اسانسور ، قیمت مناسب تری نسبت به اسانسورهای کششی دارد و فضای کمتری اشغال می کند. همچنین چالش های طراحی و ساخت اسانسورهای هیدرولیکی به مراتب کمتر از اسانسورهای کششی می باشد.  اسانسور هیدرولیک قابلیت انتقال ظرفیتی بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم را دارا می باشد.



در مورد خرید بالابر خانگی برای محاسبه و تعیین قیمت بالابر باید حتما محل نصب بالابر توسط کارشناسان مجموعه کوشا ، بررسی گردد تا بتوان حدود زمانی پروژه تخمین زده شده و قیمت اعلام گردد. برخی از موارد تاثیرگذار در قیمت بالابر شامل :

  • اجرت نصاب بالابر
  • ابعاد مدنظر و قابل اجرای بالابر
  • محل نصب بالابر
  • استفاده از کابین
  • استفاده از جک هیدرولیکی یا سیستم سیم بکسلی
  • امکانات مدنظر مشتری و سفارشی سازی محصول
  • برند موتور و جک ( خارجی یا ایرانی بودن )
  • کیفیت قطعات و کالاهای مورد استفاده

گروه کوشا با توجه به سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی و تولید انواع بالابر خانگی سعی می کند که محصولات مختلفی متناسب با نیازهای مشتری طراحی و تولید نماید و به نوعی خود را متخصص در بالابرهای خانگی هیدرولیکی می دانیم. برای مکان های کم ارتفاع ، سیستم های بالابر خانگی هیدرولیکی با توجه به هزینه مقرون به صرفه و قدرت بالا و ایمنی مناسب ، بسیار مناسب می باشند. 

بالابر هیدرولیکی خانگی از لحاظ کارایی در مدل های مختلفی از جمله

    • اسانسور شیشه ای
    • اسانسور کارگاهی ،
    • اسانسور کششی سیم بکسلی 
    • اسانسور هیدرولیکی 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد