باربری

مطالبی درمورد باربری

باربری

مطالبی درمورد باربری

قیمت گوسفند زنده در تهران + نرخ خرید دام زنده امروز 98

قیمت گوسفند زنده در تهران + نرخ خرید دام زنده امروز 98

فروشگاه های  فروش گوسفند زنده و فروش دام زنده به منظور ارائه گوسفند زنده و دام زنده در شهر تهران تاسیس گردیده است دامداران پاک، جز مجموعه‌های است که خدمات دامی را با قیمت گوسفند زنده روز در بازار تهران ارائه میکند و ا توجه به مشکلات فراوانی که در مسیر تهیه دام زنده در تهران وجود دارد سعی ما بر این است که بتوانیم با استفاده از فضای مجازی خصوصا وب سایت بهترین خدماتمان را به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم .

خدمات مخصوص دامداران پاک:

  • خرید و فروش گوسفند زنده در تهران به نرخ دام زنده روز
  • ارائه گوسفند زنده سالم و بهداشتی
  • ارسال رایگان در محل به همراه قصاب
  • ارسال گوسفند زنده به تمام نقاط تهران به قیمت گوسفند زنده روز 98
  • پرداخت وجه در محل پس از تحویل دام زنده
  • دارای مجوز دامپزشکی
  • ارائه دام زنده با سرعت بالا
  • ارسال گوسفند و دام زنده برای تمامی مراسم ها
  • نگهداری از دام زنده و گوسفند زنده در شرایط کامل بهداشتی
  • برنامه ریزی دقیق برای تغذیه اصولی گوسفند زنده
  • ارائه تخفیف‌های مختلف برای مناسبت های مذهبی

باتوجه به خدماتی که گفته شد شما میتوانید مطمئن باشید که گوسفند ارائه شده به شما از لحاظ سلامت و کیفیت در رده بالایی قرار دارد و گوشت حاصل از گوسفندی که از ما خریداری میکنید بسیار مرغوب خواهد بود. از طرفی مجموعه دامداران پاک سعی دارد تا با ارائه قیمت گوسفند زنده 98 و قیمت دام زنده روز ، هزینه مناسبی را برای خرید گوسفند زنده به شما ارائه بدهد.

نرخ خرید گوسفند زنده:

خرید دام زنده و قیمت گوسفند زنده به عوامل مختلفی بستگی دارد، که یکی از آن ها نژاد گوسفندان است. همانطور که میدانیم تمامی حیوانات دارای نژاد های متفاوت هستند و در هر جایی از دنیا شما می توانید نژادهای مختلف حیوانات را ببینید. گوسفندان هم همانند این حیوانات از نژادهای مختلفی برخوردار هستند که هر یک از این نژادها خصوصیت های ظاهری رفتاری و بدنی خاصی را دارند. یکی از این نژادها کردی در مناطق کوهستانی به زندگی خود ادامه می دهند که ظاهرشان مطابق با محیط زیست آنها می باشد برای مثال: می‌توان گفت دارای دست و پای قوی که می توانند از کوه های با شیب تند به راحتی بالا بروند برخی از این نوع پستاندار در مناطق بیابانی که از نظر آب و هوایی زندگی می کنند ، که از ویژگیهای مطابق محیط زیست خود می باشند از خصوصیت های بارز این نوع گوسفندان در چنین مناطقی که از نظر آب و هوایی کاملاً گرم است می‌توانند با نبود تغذیه کافی و حتی آب بیشترین تحمل را داشته باشند که در نوع خود می‌توانند یکی از بهترین نژادهای این دسته از پستانداران باشند. یکی دیگر از خصوصیت‌های گوسفندان کردی که در مناطق کوهستانی غرب کشور ایران در حال پرورش هستند این است که می توانند تا دمای ۴۰ درجه بالای صفر به زندگی و حیات خود ادامه دهند و همچنین می توانند در سردی های هوا تا ۳۰ درجه زیر صفر به راحتی تحمل کنند. و طبیعتا قیمت آن نسبت به قیمت گوسفندان دیگر بالاتر است.

به همین ترتیب هرچه شرایط پرورش دام زنده و گوسفند سخت تر باشد و میزان گوشت و شیری که ارائه میدهد بیشتر باشد قیمت دام زنده  بالاتر میرود

یکی دیگر از عوامل خرید دام زنده و قیمت گوسفند زنده به مرکز پرورش و وزن و سلامت گوسفند برمیگردد که همان ابتدا درباره وضعیت خوب و کیفیت بالای دام‌های زنده مجموعه دام زنده توضیح داده شد و شما با خیال راحت میتوانید خرید گوسفند زنده خود را از مجموعه ما انجام دهید و برای اطلاع از قیمت گوسفند زنده 98 و قیمت دام زنده روز به سایت ما به آدرس damdaranpak.com مراجعه کنید.

 

انواع مدل های باربری چیست؟

حمل بار با خاور و انواع خاور باربری – لیست کرایه خاور

خاور چیست ؟

خاور باربری و کلمه خاور مانند بسیار دیگری کلمات فارسی معانی متعددی دارد برخی معانی عام و برخی معانی خاص. اما چرا به کامیون های کوچک ( کامیونت ) می گوینند, جواب این سوال جالب و ساده است , به خاطر شرکتی که اولین بار این ماشین ها را ساخت. گروه صنعتی خاور یکی از زیر مجموعه‌های ایران خودرو دیزل یکی از شرکت‌های تولید کننده خودروی سنگین در ایران بوده است که دست بر قضا گروه صنعتی خاور شرکتی بوده که در زمینه تولید کامیون در ایران فعالیت بوده است.تا جایی که به علت تعدد تولید و کیفیت کامیون‌های این شرکت، بیش از چهل سال است که تعداد زیادی از افراد به کامیون، خاور می‌گویند.

معنی خاور

هر چند خاور دارای معنای متفاوتی است اما امروزه استفاده از خاور بدون پسوند یا پیشوندی بیشتر به عنوان کامیون حمل بار استفاده شده و علاوه بر دنیای حقیقی این معنای خاور در دنیای مجازی یا همان اینترنت درکنار کلماتی چون خاورمیانه یا خاوردور بسیار رایج است. خاور حمل بار وسیله باربری نیمه سنگین محسوب می شود و معمولا برای حمل اثاثیه منزل از آن استفاده میشود. البته در گذشته از خاور مدل 608 برای جا به جایی استفاده میشد که در حال حاضر با وجود ماشین های نیمه سنگین جدید مانند ایسوزو و خاور هیوندایی خاور های قدیمی جای خود را به رقیبان نو نوار و تازه نفس داده اند که از سرعت و کیفیت بهتری نسبت به خاور های باری قدیمی برخوردارند.

انواع خاور

خاورها از لحاظ نوع و حجم به انواع مختلف تقسیم می شوند که انواع خاور باربری: ایسوزو , خاور 608 , خاور کانکسی , خاور کمپرسی , خاور لبه دار , خاور 5.5 متری , خاور 6 متری , خاور 7 متری و ….

حداکثر تناژ بارگیری خاور

حداکثر ورنی که توسط خاور بارگیری می شود بسته به نوع خاور از 3 تا 8 تن متفاوت است که این موضوع بستگی زیادی به نوع خاور و نوع بار دارد.

موارد استفاده خاور باری

در حالت کلی در صنعت حمل و نقل برای جابجایی بار از وسیله متناسب با توجه به وزن بار استفاده میشود. در حال حاضر از خاور باری اکثراً برای حمل و نقل درون شهری و حمل اثاثیه و باربری اسباب کشی توسط اتوبار ها استفاده می شود . شرکت های پخش معمولا از خاور ، خاور ایسوزو و خاور هیوندایی برای امر توزیع استفاده می کنند که هر یک از آنها بسته به نوع بار خود اتاق متفاوت و متناسب با بار خود استفاده می کنند.


از اولین کامیون های باربری در ایران مرسدس بنز سری ال بوده که از سال ۱۹۵۹ میلادی تولید آنها آغاز شد. این مدل کامیون ها در ایران با نام بنز مایلر نیز شناخته می شود. این کامیون از نوع ۶ چرخ یا همان کامیون تک می باشد.

اولین کامیون جفت در ایران

کامیون بنز ۲۶۲۴ نیز جز اولین کامیون های ۱۰ چرخ یا کامیون جفت در ایران بود. این مدل هم اکنون توسط ایران خودرو تولید و عرضه می شود و با نام (( ۱۰ چرخ ۲۶۲۴ دماغ کوتاه)) بین کامیونداران شناخته می شود.


انواع کامیون تک و جفت

کامیون های تک و جفت به ترتیب قابلیت حمل بارهایی تا ۱۰ تن و تا ۱۵ تن را دارند و بسته به نوع بار به ۵ دسته ی اصلی مختلفی تقسیم می شوند: کامیون باری، کامیون مسقف، کامیون یخچالی، کامیون بغل بازشو و کامیون کمپرسی. در ادامه این مدل ها را بیشتر بررسی می کنیم.


کامیون باری در هر دو نوع ۶ چرخ و ۱۰ چرخ از متداول ترین مدلی می باشد که برای حمل و نقل بار استفاده می شود. این کامیون ها معمولا یک جعبه بار ساده دارند که کاملا روباز است و برای حمل بارهایی مثل میوه ها (در مسافت کوتاه)، آهن آلات و مصالح ساختمانی بکار می روند.

کامیون مسقف

کامیون های مسقف برای حل مسئله نگهداری بهتر بار و همینطور محافظت کامل آنها در برابر باد و باران شدید طراحی شدند. این کامیون ها اغلب از قسمت های ضربه گیر در بخش های داخلی خود استفاده می کنند تا ضربه های وارد شده در جاده به بار آنها منتقل نشود. از متداول ترین بارهای این کامیون ها اثاثیه منزل، وسایل شکستنی و پوشاک می باشد.


کامیون بغل بازشو


متداولا درب کامیون ها در عقب آنها قرار میگیرد و این کار به عنوان یک اصل قرار گرفته بود. ولی با توجه به انواع بارها و نیازهای بازار این سنت شکسته شد و کامیون های بغل بازشو طراحی شدند. مزیت اصلی این کامیون ها بارگیری راحت و آسان آنهاست که محبوبیتشان را برای کامیونداران بالا برده است.


کامیون کمپرسی


با توجه به ماهیت بارهایی مثل شن، ماسه و بعضی مصالح ساختمانی ضرورت بوجود آمدن کامیون های کمپرسی کاملا لمس می شود. این کامیون ها از یک اهرم جک در قسمت باری بهره می برند. این اهرم جعبه بار را سر و ته کرده تا بار آن براحتی تخلیه شود.


کامیون یخچالی

بعضی از بارها با توجه به ماهیت خود نیازمند مراقبت خاصی دارند و در دمای خاصی شروع به فاسد شدن می کنند. از سوی دیگر انتقال بعضی میوه های از بخشی از کشور به بخش های دیگر دردسرهای زیادی دارد. برای این نوع بارها از کامیون های یخچالی استفاده می کنند. این کامیون ها در واقع مدل خاصی از کامیون های مسقف هستند که به یک سردخانه داخلی مجهز هستند و قابلیت تنظیم دمای داخل جعبه بار را فراهم می کنند.

در این مطلب انواع اصلی کامیون های مختلف ۶ چرخ و ۱۰ چرخ را معرفی کرده ایم. تمام این کامیون ها در اختیار سامانه هوشمند حمل بار اوبار بوده که تلاش دارد تمام نیازهای ارسال بار صاحبان بار را در سراسر کشور مرتفع نماید.





جدول کرایه خاور حمل بار از تهران به شهرستان

لیست قیمت خاور باربری از تهران به شهرستان های سراسر کشور را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید. قیمت باربری شهرستان را می توانید در مطلبی مرتبط با آن بخوانید که کلیه قیمت های تریلی باربری و تک باربری و جفت باربری را بیابید.

 شهرکرایه خاور (تومان)
 کرایه خاور از تهران به کرج402,500
کرایه خاور از تهران به قم402,500
کرایه خاور از تهران به قزوین460,000
کرایه خاور از تهران به اصفهان517,500
کرایه خاور از تهران به اراک517,500
کرایه خاور از تهران به زنجان517,500
کرایه خاور از تهران به همدان460,000
کرایه خاور از تهران به شهرکرد575,000
کرایه خاور از تهران به سمنان517,500
کرایه خاور از تهران به رشت575,000
کرایه خاور از تهران به  یزد747,500
کرایه خاور از تهران به گرگان632,500
کرایه خاور از تهران به ساری575,000
کرایه خاور از تهران به سنندج575,000
کرایه خاور از تهران به اردبیل690,000
کرایه خاور از تهران به خرم آباد632,500
کرایه خاور از تهران به کرمانشاه632,500
کرایه خاور از تهران به ایلام805,000
کرایه خاور از تهران به تبریز690,000
کرایه خاور از تهران به شیراز862,500
کرایه خاور از تهران به ارومیه862,500
کرایه خاور از تهران به کرمان1,092,500
کرایه خاور از تهران به بجنورد747,500
کرایه خاور از تهران به یاسوج862,500
کرایه خاور از تهران به اهواز977,500
کرایه خاور از تهران به بوشهر977,500
کرایه خاور از تهران به مشهد920,000
کرایه خاور از تهران به بیرجند1,092,500
کرایه خاور از تهران به بندرعباس1,207,500
کرایه خاور از تهران به  زاهدان














چند نکته مهم که درباره خرید فایل اداری حتما باید بدانید

چند نکته مهم که درباره خرید فایل اداری حتما باید بدانید

لزوم خرید فایل اداری در دفتر کار

 

خرید فایل اداری و ضروریات آن

داشتن دفتر کاری تمیز و مرتب نه تنها نشان دهنده حرفه ای بودن میباشد، بلکه موجب افزایش بهره‌وری کارکنان حین کار هم میگردد. حفظ نظم و ترتیب در فضای فشرده اداره و سازمان چالشی بزرگی است اما با استفاده از چیدمانی درست و ابزارهای ذخیره سازی مناسب میتوان بهترین استفاده را از فضای دفتر کار برد. هنگام صحبت از فضای ذخیره سازی و ساماندهی شاید هیچ چیز به اندازه فایل اداری مرسوم برای فایلها به ذهن شما نرسد. در حالی که دفتر و محیط های کاری طی چند دهه گذشته  تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده است، میتوان گفت فایل های اداری تقریبا بدون تغییر مانده اند که منطقی هم هست. اگر چه امروزه حجم زیادی از اطلاعات دیجیتال شده و علیرغم وجود فضاهای ذخیره سازی ابری هنوز هم در بسیاری از مواقع نیاز به ذخیره نسخه فیزیکی اسناد مهم میباشد. یک فایل اداری این امکان را میدهد که پرونده ها به سادگی قابل دسترس باشند. اگر در بازار به دنبال خرید فایل اداری هستید که نیاز های شما را برآورده کنند، بعضی ویژگی ها و ملاحظات که در ادامه ارایه میشود را باید قبل از خرید فایل اداری در نظر بگیرید.

 

اصلا چرا باید فایل اداری بخریم؟

دلیل اصلی این موضوع داشتن یک فضای ذخیره سازی راحت است که قابل انطباق با فضای اداری شما باشد و دسترسی به فایلها سریعتر انجام گیرد. اگر دفتر کار شما هنوز به فناوری های بدون کاغذ مجهز نشده و یا اینکه نیاز مبرم به داشتن اسناد فیزیکی دارید در اینصورت بدترین کار ممکن چیدن بدون نظم و ترتیب اسناد در کشوی میزهایتان میباشد. اینکار نه تنها باعث ایجاد بی نظمی می شود بلکه در صورت نیاز به اسناد سرعت یافتن آنها بسیار کم میشود. داشتن یک فایل اداری مناسب:

1.       اسناد شما را بهتر سازماندهی می کند.

2.       دسترسی به اسناد را راحت تر می کند.

3.       امنیت اسناد شما را بهتر فراهم می کند.

4.       قابل تطبیق با محیط کاری شما است.

5.       جلوی بی نظمی و شلختگی را می گیرد.

 

انواع مختلف فایل اداری

 

1.       فایل اداری جانبی:

فایل اداری جانبی دارای کشوهایی است که در آن از سمت طول کابینت باز می‌شوند. معمولا دارای کشوهایی پهن‌تر می‌باشد که عمق مدل های دیگر را ندارند. این فایل ها مناسب فضاهای کوچک هستند و برای جاهایی که امکان بیرون آمدن کشوهایی طولانی وجود ندارد. این فایل های اداری جانبی این امکان را به کارمندان می‌دهد که در موقعیت نشسته کشوها را وارسی نمایند.

2.       فایل اداری عمودی:

مدلهای عمودی کشوهایی دارند که از سمت عرض آن باز می‌شوند و معمولا دارای عمق بیشتری می‌باشند.این نوع فایل اداری معمولا ارتفاع بیشتری نسبت به مدل‌های جانبی دارند و نیاز به فضای کافی جهت باز شدن کشوها دارند و دسترس آسان به پرونده های قرار گرفته در طول کشو را فراهم می‌کند.

3.       فایل اداری پهن:

فایل های اداری پهن معمولا برای نگهداری اسناد بزرگتر که به صورت افقی روی سطح نگهداری می‌شوند استفاده میشوند. این فایل های اداری دارای کشوهایی کوتاه و جادار هستند که می‌توانند برای نگهداری بوم نقاشی, نقشه ها و سایر اسناد عریض استفاده شوند. با این کابینت ها نگران آسیب زدن به اسناد در اثر تاکردن یا لوله کردن نخواهید بود.

4.       فایل اداری متحرک:

جای تعجب نیست که کابینت های فایل متحرک به راحتی می‌توانند در محیط کار حرکت داده شوند. در زیر این فایل های اداری چرخ یا گوی کوچکی تعبیه می شود که بتوان آنها را راحت روی فرش یا دیگر سطوح حرکت داد. این موضوع امکان حرکت ساده کابینت در دف کارتر و همچنین کنار زدن آن از سر راه در مواقع عدم نیاز را فراهم می‌کند. به جای استفاده از یک فایل اداری ثابت که فضایی را دایما اشغال کند میتوانید یک مدل متحرک را زیر میز خود قرار دهید و در مواقع نیاز به دسترسی به یک پرونده آنرا بیرون بکشید.

 

همواره میتوانید برای خرید فایل اداری یا مبلمان اداره و منزل خود با کارشناسان مبل اداری ارتباط برقرار کنید

تلفن همراه : 09123910346

تلفن ثابت : 02136243591

آدرس : تهران ورامین خیابان دانش سرا

 

 

راهنمای خسارت بیمه در باربری

اقداماتی که بعد از صدور بیمه نامه حمل کالا بیمه گذار باید انجام دهد :


1- قبل و یا بلافاصله بعد از حمل هر محموله اعلامیه ای را که در آن مقدار و ارزش کالا، مشخصات وسیله حمل ، تاریخ حمل ،شماره بارنامه ،مبداو مقصد حمل کالا نوشته شده است برای بیمه گر ارسال نماید. 

2- حداکثر دو سال پس از تاریخ صدور بیمه نامه نسبت به حمل کالای بیمه شده اقدام نماید .

اقداماتی که بعد از وقوع حادثه بیمه گذار باید انجام دهد :

1- به محض اطلاع از وقوع خسارت حداکثر ظرف 5 روز مراتب را به بیمه گر اعلام نماید .

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت از محل بیمه باربری:

  • 1-اصل بارنامه سراسری 
  • 2- اصل فاکتور خرید 
  • 3- اصل صورت بسته بندی کالا
  • 4- گواهی مبدا
  • 5- اعلامیه بانکی (در صورت گشایش اعتبار )
  • 6- پروانه الکترونیکی گمرکی
  • 7- در صورت مشخص شدن خسارت در گمرک می باید متناسب با نوع خسارت ، اصل صورت مجلس بندری و یا صورت مجلس گمرکی ،گواهی کسر تخلیه یا گواهی عدم تحویل ارائه گردد و همچنین در حمل های زمینی (وارداتی و صادراتی ) راهنامه (سی ام آر ) ظهر نویسی و نوع و ماهیت خسارت بوسیله متصدی حمل مشخص گردد .
  • 8- چنانچه خسارت در محوطه بندر یا گمرک رخ داده باشد اصل صورت مجلس آسیب دیدگی و کپی قبض انبار گمرک 
  • ( چنانچه مقصرحادثه مشخص باشد مثلا پیمانکار تخلیه میبایست کتبا مسئولیت آن را گواهی نماید )
  • 9- اصل بارنامه حمل داخلی (چنانچه کالا بعد از ترخیص از گمرک خسارت ببیند )
  • 10- اصل یا کپی برابر اصل کروکی پلیس (در حوادث رانندگی داخل کشور)


نکته : با توجه به شرایط حمل و نوع کالا ممکن است بیمه گر بیمه های باربری برای بررسی خسارت مدارک دیگری نیز درخواست نماید .

 

نکات مهم :

1- برای هر بسته ای که مفقود شده است بلافاصله از متصدیان حمل و یا مقام های بندر یا متصرفان دیگر کالای مورد بیمه بطور کتبی درخواست خسارت نمایند 

2- در مورد خسارات مشهود به محض اطلاع و قبل از تحویل گرفتن کالای مورد بیمه از متصدیان حمل و یا سایر متصرفان کالا بطور کتبی تقاضای بازدید کنند و برای خساراتی که هنگام بازدید مشخص می گردد گواهی مربوطه را که به امضای آنها رسیده باشد دریافت و از نامبردگان درخواست پرداخت خسارت نمایند .

3- در مواردی که از سالم بودن کامل کالای مورد بیمه مطمین نباشند رسید بدون قید و شرط به متصدیان حمل ندهند و با درج موضوع در بارنامه یا رسیدی که به متصدیان حمل می دهند حق خود را برای مطالبه خسارت محفوظ نگهدارند. 

4- هرگاه موقع تحویل گرفتن کالای مورد بیمه ، زیان یا آسیبی مشهود نباشد بیمه گذار یا نمایندگان و یا ذینفعان وی باید حداکثر سه روز از تاریخ تحویل گرفتن کالا و اطلاع از خسارت ، مراتب را بطور کتبی یا پست سفارشی یا اظهارنامه به متصدیان حمل اعلام نمایند .

5- در مواردی که موسسه حمل تمام یا قسمتی از کالای مورد بیمه را به بیمه گذار یا نمایندگان و یا ذینفعان وی تحویل ندهد نامبردگان موظفند که پس از تنظیم صورت مجلس کسر تخلیه ، گواهی کتبی عدم تحویل را از موسسه مزبور بخواهند .در صورتیکه گواهی عدم تحویل در موعدهای زیر صادر نشود بیمه گذار یا نمایندگان و یا ذینفعان وی باید حداکثر طی یک هفته با اظهارنامه رسمی از موسسه حمل درخواست خسارت بنمایند و مراتب را به بیمه گر اطلاع دهند .

  • در صورت حمل با کشتی حداکثر هفت ماه پس از تخلیه کالای مورد بیمه از کشتی
  • در صورت حمل با کامیون و قطار ، حداکثر هفت ماه پس از ورود وسیله حمل به مرز کشور مقصد
  • در صورت حمل با هواپیما ، حداکثر سه ماه پس از تخلیه کالای مورد بیمه از هواپیما 

6- بیمه گذار یا نمایندگان و یا ذینفعان وی موظفند در مورد خسارت مشهود که به موجب بیمه نامه بیمه گر تعهد جبران آن را دارد ، چنانچه مورد بیمه در ید متصدیان حمل و نقل است قبل و یا بلافاصله پس از تحویل گرفتن کالا از آنها و چنانچه خسارت در انبار گمرک مشاهده شود ، قبل از تحویل گرفتن از انبار ضمن تنظیم صورت مجلس گمرکی مراتب را به بیمه گر اعلام نموده و درخواست بازدید از کالا را بنماید .

7- پس از رسیدن کالا به بندر مقصد و قبل از انقضای مهلت های تعیین شده زیرنسبت به ترخیص و حمل کالا به مقصد نهایی اقدام نمایید در غیر اینصورت تقاضای تمدید مهلت اعتبار بیمه نامه را به شرکت بیمه ارسال نمایید .

  • به محض پایان 60 روز از تخلیه کامل کالای مورد بیمه از کشتی در آخرین بندر تخلیه در حمل دریایی 
  • به محض پایان 30 روز پس از تخلیه کامل هر قسمت از کالای مورد بیمه از هواپیمای حامل در فرودگاه کشور مقصد 
  • در مورد حمل زمینی و ریلی 60 روز پس از تحویل کالای مورد بیمه به انبار گمرک کشور مقصد

اتوبار و باربری دزاشیب با کادر و کارگران خوش اخلاق و مودب نزدیکترین  باربری در محدوده دزاشیب تهران می باشد.در صورتی که در جستجوی یک باربری خوب و ارزان قیمت  در این محدوده هستید با شرکت ما تماس بگیرید.دفتر حمل بار دزاشیب به صورت شبانه روزی و 24 ساعته با نرخ و تعرفه ارزان تر از شرکتهای همکار در خدمتگذاری به شما حاضر است.شما می توانید قیمت حمل بار و اثاثیه خود را با کلیک به روی  تعرفه باربری  بدست آورید.

دزاشیب محله‌ای است در شمال شهر تهران واقع در شمیران که در شرق تجریش قرار دارد، از شمال به امامزاده قاسم، از جنوب به تپه قیطریه ، از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به چیذر وفرمانیه محدود می‌شود.



راهنمای کامل خرید میز تحریر استاندارد

راهنمای کامل خرید میز تحریر استاندارد

 خرید میز تحریر استاندارد و نکاتی که باید بدانیم

برای خرید یک میز تحریر استاندارد ملزومات زیر را باید رعایت کرد:

برای خرید میز تحریر یکی از ملزوماتی که باید به آن توجه ویژه ای داشت کاربرد میز تحریر برای هدف اصلی آن یعنی درس خواندن و انجام تکالیف است .

امروزه والدین اهمیت برای فرزندان خود قائل هستند و خرید میز تحریر خوب و استاندارد می تواند دانش آموز را تا آخر دوران تحصیل از خرید میز تحریر دیگر بی نیاز کند.

خرید میز تحریر مناسب و استاندارد برای والدین فرزند یکی از دغدغه های بزرگی برای آنهاست . اکثر کسانی که برای خرید میز تحریر به مغازه ها‌ی مختلف مراجعه می کنند با استاندارد های میز تحریر آشنایی کافی ندارند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با استانداردهای لازمه برای خرید میز تحریر مناسب آشنا کنیم ، پس توصیه میکنم با ما همراه باشید :

 

اندازه های استانداردی که برای ساخت میز تحریر باید در نظر بگیریم چیست؟

برای ساخت میز تحریر باید طول میز بین ۱۵۰ تا ۷۰ سانتیمتر باشد. همچنین می‌توانید برای عمق صفحه میز عددی بین ۶۰ تا ۷۵ سانتیمتر را در نظر بگیرید ارتفاع میز از زمین بین ۷۷ تا ۷۳ سانتیمتر است و در صورتی که نیاز دارید از پایه و یا چرخ استفاده کنید باید ارتفاع چرخ یا پایه را به ارتفاع میز اضافه کنید ضخامت مناسب صفحه میز تحریر حداقل ۱۶ میلی‌متر است و در صورت تمایل می‌توانید صفحه را به ‌صورت دوبله بسازید که ضخامت آن به ۳۲ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

 

طول: ۱۵۰ -۷۰ سانتی متر

 

عرض: ۶۰ – ۷۵ سانتی متر

 

 ارتفاع: ۷۷ – ۷۳ سانتی متر

 

کاربرد دو منظوره از میز تحریر

اگر قصد دارید از میز تحریر به عنوان میز کامپیوتر هم استفاده کنید بهتر است ، میز بزرگتری را برای میز تحریر در نظر بگیرد ، همین طور سعی کنید استانداردهای لازم برای میز کامپیوتر را نیز در میز تحریر در نظر بگیرید.

 

میز تحریر دیواری مناسب برای فضا های کوچک :

اگر برای خرید میز تحریر با محدودیت فضا روبرو هستید می توانید به خرید میز های دیواری فکر کنید. ساخت میز دیواری بهترین گزینه برای فضا های کوچک است . شما می توانید فضای پرتی بین دو ستون یا کنج یک مکان را در نظربگیرید و متناسب با ابعاد آن اقدام به ساخت میز تحریر نمایید.

 

چه جنسی برای میز تحریر مناسب است؟

خرید میز تحریر چوبی : میز های چوبی یا با روکش چوب بهترین انتخاب برای میز های کار هستند ، این میزها با کمترین امکان سر خوردن کتاب ها و مقاومت بالای آن ها مورد استقبال فراوانی قرار گرفته اند.

خرید میز تحریر لمینت یا ام دی اف : سطح پلاستیکی ای که در یک هسته چوبی قرار دارد، لمینت مقرون به صرفه، با دوام و همینطور مقاومت آن بیش از حتی چوب خالص یا روکش چوبی است. لمینت دارای آرایه ها و زمینه های رنگی وسیعی ای و همچنین الگوهایی با طرح انواع چوب است. یک لمینت با کیفیت با این که ممکن است دارای ضخامت کمی باشد ولی در مقابل فشار بالا تحمل و استقامت زیادی دارد.

 

با چه قیمتی میز تحریر بخریم؟

قیمت میزتحریر بر حسب جنس آن ها متغییر است، برای اطلاع از قیمت حدودی میزها کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در منزل و محل کار خود سفارش خرید میز تحریر و میز کامپیوتر دهید !!!

با توجه به کمبود وقت ، ترافیک و مشکلاتی که در هنگام خرید میز تحریر ممکن است برای هر کسی به وجود آید ، اکثر فروشگاه ها و تولید کنندگان میز و مبلمان و سایر محصولات ، فروش اینترنتی را نیز برای راحتی مشتریان خود در نظر گرفته اند . شما کافیست طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و به شرکت مورد نظر سفارش دهید ، حتی اگر طرح خاصی مد نظرتان است آن را برای کارشناسان فروش و طراحان مبل ادرای دکور ارسال کنید .. در کمترین زمان سفارش شما ثبت و در مدت محدودی برای شما ارسال خواهد شد .

 

مبل اداری امکان خرید اینترنتی کتابخانه ، تی وی ست ، میز ناهارخوری ، میز جلو مبلی ، کافی تیبل و  سایر محصولات چوبی را برای شما فراهم آورده است ..کافیست تماس بگیرد.

طراحی و اجرای و ساخت میز تحریر در مبل اداری

طراحی ، اجرا و ساخت انواع میز ، مبلمان ، تی وی ست ، کتابخانه ، میز ناهارخوری و ... ، در مبل اداری.

همچنین می توانید مدل های مورد نظر خود را در فروشگاه های ما سفارش دهید، و با توجه به نیاز شما در ابعاد و اندازه و جنس های مختلف ساخته میشود

یکی از ویژگی های مبل اداری این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.

شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید :

 تلفن همراه : ۰۹۱۲۳۹۱۰۳۴۶

 تلفن ثابت : ۰۲۱۳۶۲۴۳۵۹۱

مهمترین نکات در خرید میز تحریر که باید بدانیم

مجموعه مبل اداری با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند. برای سفارش و ساخت محصولاتی که در سایت می بینید، با ما تماس بگیرید.